Dažniausiai užduodami klausimai

Kiek kainuoja verslo kliento kortelė?

Verslo kliento kortelė išduodama nemokamai, pasirašius bendradarbiavimo sutartį su AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Kiek bilietų galima įsigyti su verslo kliento kortele?

Galima įsigyti neribotą kiekį bilietų, neviršijant jums suteikto kredito limito.

Ar kortelė yra vardinė?

Verslo kliento kortelė nėra vardinė, ji yra priskirta įmonei.

Kaip aš gausiu verslo kliento kortelę?

Verslo kliento kortelę atsiunčiama jūsų nurodytu adresu.

Koks suteikiamas kreditas?

Įvertinus įmonės mokumo riziką, standartiškai suteikiamas 1000 Eur kreditas.

Ar yra taikoma papildomų mokesčių?

Jokių papildomų mokesčių nėra, jūs mokate tik už faktą.

Ar galima įsigyti daugiau nei vieną kortelę?

Esant poreikiui, nemokamai galima išduoti daugiau nei vieną verslo kliento kortelę. Papildomi mokesčiai nėra taikomi.

Kaip grąžinti bilietą?

Norėdami grąžinti bilietą, užpildykite formą. Vietinio susisiekimo taisykles ir bilietų grąžinimo sąlygas rasite čia.

Tarptautinio susisiekimo taisykles ir bilietų grąžinimo sąlygas rasite čia.

Jeigu pirkote bilietus į abi puses, grąžinti galima tik abu bilietus iki pirmojo traukinio („ten“) išvykimo. Traukiniui „Ten“ išvykus pinigai negrąžinami.

Iki traukinio išvykimo likus mažiau nei 2 val. ir traukiniui išvykus, pinigai už bilietus negrąžinami.

Bilietų grąžinimo formą rasite čia

Ką daryti jei pamečiau kortelę?

Privalote nedelsiant pranešti apie korteles, kurios turėtų būti užblokuotos (jei kortelės yra pavogtos, pamestos, prarastos dėl kitų priežasčių, kai įtariama, kad kortele naudojamasi neteisėtai ir pan.) telefonu 8 700 55 111 ir ne vėliau kaip artimiausią darbo dieną pranešti el. paštu verslui@litrail.lt, nurodant kortelės numerį.